1 times hensyntagende yoga:
Yoga hvor alle kan være med. Fokus er primært på nedre ryg, men vi kommer også omkring hofterne mm:)

Programmet indeholder ryg,- og maveliggende øvelser samt siddende øvelser hvortil der bruges en stol. Der afsluttes med en lille meditation efterfulgt af en  guidet afspænding.

Af udstyr skal du bruge: Et tæppe (gerne et fast et af slagsen), et yogabælte eller et tørklæde og en stol. Evt en nakkepude.

Klik på linket nedenfor for at komme til videoen:

https://www.dropbox.com/s/5rxmv4iw6dz2905/2020-04-15%2014.09.04.mov?dl=0

45 minutters yoga:
Yoga til at fokusere sindet og styrke kroppen på nænsom vis.

Programmet starter blidt ud med en restorativ øvelse samt vekselåndedrættet. Derefter guides du gennem dynamiske øvelser, blandt andet den klassiske solhilsen og rygsøjledrejninger. Der sluttes med en lille meditation og en afspænding hvor jeg kort introducerer hvad du kan fokusere på, imens du sidder til meditation og  ligger i din afspænding.

Du kan  altid pause videoen, der hvor du har brug for at være længere tid med øvelserne.Særligt ved den afsluttende meditation og afspænding kan det måske komme dig til gavn at blive lidt længere tid, evt stille et ur..

Klik på nedenstående link for at gå til videoen:

https://www.dropbox.com/s/gck0q3sscx321xj/2020-03-31%2016.09.26.mov?dl=0

NB: Husk at yoga handler om at mærke og respektere kroppens grænser. Spring over øvelser hvor du mærker at de ikke gør godt for dig.